Reklamacje

Wszystkie oferowane przez Nas towary są nowe i posiadają dwu lub trzy letnią gwarancję.

Towary podlegające reklamacji :

  • towary posiadające wady ukryte powstałe z winy producenta
  • niezgodność otrzymanego towaru z zamówieniem
  • uszkodzenie w transporcie

Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w Regulaminie adresy.

Reklamowany towar prosimy wysyłać do Nas (wraz kartą gwarancyjną,dowodem zakupu i formularzem reklamacyjnym - pobierz formularz). Wysyłki proszę dokonać na adres Aquael ul. Krasnowolska 50 02-849 Warszawa. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do Nas za pobraniem.

Czas na ustosunkowanie się do reklamacji wynosi 14 dni.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, Kupujący może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów). Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny zakupu.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub towaru po gwarancji, Kupujący pokrywa koszty naprawy towaru oraz przesyłki zwrotnej.

W sprawie reklamacji prosimy o kontakt pod adresem mailowym reklamacja@aquaelzoo.pl.